“အျဖည့္ခံ”

႐ုပ္ရွင္ရိုက္ကြင္းတစ္ခုမွာ မင္းသမီး ကားတိုက္ၿပီး ေသရမယ့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းရိုက္ဖို့အတြက္ ရွူတင္မန္ေနဂ်ာက အငွါးကားလိုက္ရွာရသတဲ့။

႐ုပ္ရွင္ရိုက္တာဆိုေတာ့ ဒါရိုက္တာ စိတ္တိုင္းမက်မခ်င္း အထပ္ထပ္ျပန္ရိုက္ရမွာမို့ အခ်ိန္ကုန္၊ရမယ့္ေငြကမစို့မပို့ဆိုေတာ့ taxi သမားေတြက သိပ္မလိုက္ခ်င္ၾကဘူး။ရွူတင္မန္ေနဂ်ာလည္း မင္းသမီးကို တိုက္မယ့္ကားရဖို့ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ ရွာရင္း တိုင္ပတ္ေနတာေပါ့။

အဲဒီထဲမွာ ႐ုပ္ရွင္ပိုးရွိတဲ့ ကားသမားတစ္ေယာက္က ေက်ေက်နပ္နပ္လက္ခံၿပီး လိုက္လာသတဲ့။သူပါရမယ့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းကဘယ္လိုပုံစံလဲ ေမးေတာ့ မင္းသမီးကို ကားနဲ႔တိုက္မိတဲ့အခန္းျဖစ္ေၾကာင္း ရွူတင္မန္ေနဂ်ာက ေျပာျပတယ္။ကားသမားက အဲဒါဆို သူလည္း ပါရမွာေပါ့၊ သူ အေကာင္းဆုံး သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးပါ့မယ္ ဘာညာေျပာလာေတာ့ ရွူတင္မန္ေနဂ်ာ စိတ္ညစ္ရပါေရာ။

ဟုတ္တယ္ေလ၊ကားနဲ႔ မင္းသမီးကို တိုက္၊မင္းသမီးကေသြးအိုင္ထဲ လဲက်၊ မင္းသားေရာက္လာၿပီး ေပြ႕ထူ၊ စကားေတြေျပာ၊ ေဘးက လူေတြဝိုင္းအုံၾကည့္ၾကတယ့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းတစ္ခုမွာ ကားသမားရဲ့ မ်က္ႏွာ ဘယ္ပါပါ့မလဲ။ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ဖို့ အခြင့္အေရးရပါ့မလဲ။တကယ္လိုအပ္တာက ကားပဲေလ။

ရွူတင္မန္ေနဂ်ာကလည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ဖို့ တက္ႂကြေနရွာတဲ့ကားဆရာကို အားနာတာတစ္ေၾကာင္း၊အငွါးကားေနာက္ထပ္ထပ္ရွာဖို့ မလြယ္တာကတစ္ေၾကာင္းမို့ ကားဆရာကို ခင္ဗ်ားသ႐ုပ္ေဆာင္ရမွာပါလို့ လိမ္ေျပာလိုက္တယ္။

ဘယ္လိုလိမ္ေျပာသလဲဆိုေတာ့ မင္းသမီးကို ခင္ဗ်ားကားနဲ႔ တိုက္ၿပီးရင္ ကားတံခါးကိုဖြင့္ၿပီး ေနာက္ကိုမၾကည့္စတမ္း ေျပးေပေတာ့၊ခင္ဗ်ားေနာက္က လူအုပ္ႀကီးက ဝိုင္းရိုက္ဖို့ လိုက္လာမွာလို့ ၿဖီးလိုက္တယ္။ကားသမားကေတာ့ စိတ္ခ် ဆရာ၊ သဘာဝက်ေအာင္ ေျပးျပမယ္ဆိုၿပီး တက္ႂကြေနတယ္။

ရိုက္ကြင္းေရာက္ေတာ့ ရီဟာဇယ္ခဏလုပ္ၿပီး ႐ုပ္ရွင္ရိုက္ပါေလေရာ။ ကားသမားက သင္ထားတဲ့အတိုင္း သူ႔ကားကိုမွန္မွန္ေလးေမာင္းလာ၊ေျပးထြက္လာတဲ့ မင္းသမီးကို တိုက္၊မင္းသမီးလဲက်သြားတာနဲ႔ ကားဆရာက တံခါးကို ဝုန္းကနဲဖြင့္ဆင္းၿပီး ဖိနပ္ပါကၽြတ္က်န္ေအာင္ သုတ္ေျခတင္ေျပးေတာ့တာပဲ။

အေၾကာင္းအရင္းမသိတဲ့ ႐ုပ္ရွင္အဖြဲ႕သားေတြကအားလုံးေၾကာင္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ကားဆရာက အိုက္တင္မပီျပင္မွာစိုးလို့ ေနာက္ကို လွည့္မၾကည့္ဘဲ တန္းေနေအာင္ေျပးခ်သြားလိုက္တာ သူတို့မ်က္စိတစ္ဆုံးအထိပဲတဲ့။သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေနာက္က ကင္မရာနဲ႔ လိုက္ရိုက္ေနတယ္ ထင္ရွာမွာေပါ့။

ရွူတင္မန္ေနဂ်ာက အက်ိဳးအေၾကာင္း ေျပာျပလိုက္ေတာ့မွ ဒါရိုက္တာအပါအဝင္ အဖြဲ႕သားအားလုံး တဝါးဝါး ပြဲက်ေအာင္ရယ္ၾကသတဲ့။

အေတာ္ေလးၾကာမွ ေခၽြးသံရႊဲရႊဲနဲ႔ ကားသမား ျပန္ေရာက္လာၿပီး (ဘယ့္ႏွယ္လဲ ဆရာတို့၊ ကၽြန္ေတာ္ ေျပးတဲ့အိုက္တင္ ပီျပင္လား၊ အဆင္ေျပလား)ေမးသတဲ့။

ကားဆရာကို သနားလည္းသနား၊အားလည္းနာသြားတဲ့ ဒါရိုက္တာက(ခင္ဗ်ား အိုက္တင္ အရမ္းေကာင္းတယ္)ဘာညာနဲ႔ ႏွစ္သိမ့္အားေပးလိုက္ရသတဲ့။

ဇာတ္လမ္းက ဒီအထိေတာ့ ျပဳံးစရာပါပဲ။ ေနာက္ဆုံးပိတ္စာေၾကာင္းေလးကို ဖတ္ရမွ စာဖတ္သူ ကၽြန္ေတာ္လည္း ျပဳံးရာကေန ငိုင္ေတြသြားမိေတာ့တယ္။

(ကၽြန္ေတာ္တို့ေရာ ဘဝမွာ ကိုယ္မပါတဲ့အခန္း အတြက္ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေျပးခဲ့ၾကၿပီးၿပီလဲ)…တဲ့။

ကေလးတုန္းက မေဆာ့တတ္ေဆာ့တတ္နဲ႔ ကေလးအႀကီးေတြကစားဝိုင္းမွာ ဝင္ေဆာ့ဖူးၾကတယ္ မဟုတ္လား။

အဲဒီအခါက် မေဆာ့တတ္တဲ့ကေလးကို ”အေပ်ာ္” အျဖစ္ ဝင္ကစားခိုင္းၾကတယ္ေလ။ တခ်ိဳ့ေနရာေတြမွာ ထမင္းထုတ္၊ဟင္းထုတ္ လို့ေခၚၾကတယ္။

ကိုယ္က ပါေတာ့ပါရတယ္၊ တရားဝင္မပါရတဲ့သေဘာမ်ိဳးေပါ့။

တူတူပုန္းတမ္းဆိုရင္ ကိုယ့္ကို ဘယ္သူကမွမရွာၾကဘူး။ ေဘာလုံးကန္ရင္လည္း ကိုယ့္ကို ေဘာလုံးေပးမေဆာ့ၾကဘူး။တကယ္လို့ ကိုယ္က ဂိုးသြင္းနိုင္ခဲ့ရင္ေတာင္ အဲဒီဂိုးကို ဂိုးလို့ မသတ္မွတ္ၾကဘူးေလ။ေျပးတမ္းလိုက္တမ္းေဆာ့ရင္လည္း ကိုယ္ကသာ အေၾကာက္အကန္ ေျပးေနရေပမယ့္ ဘယ္သူကမွ ကိုယ့္ကို အေရးလုပ္ၿပီး လိုက္မဖမ္းၾကဘူးေလ။

ကၽြန္ေတာ္တို့ ဘဝမွာေရာ ဇာတ္လမ္းထဲက ကားဆရာႀကီးလို ဘယ္ႏွခါမ်ား ေျပးဖူးခဲ့ၾကၿပီလဲ၊

ကိုယ့္ကို အသိအမွတ္မျပဳတဲ့ ကစားပြဲမွာ ဘယ္ႏွႀကိမ္မ်ား အားတက္သေရာ ဝင္ၿပီးေဆာ့ခဲ့ၾကဖူးၿပီလဲ။

ကိုယ့္ကို ”အေပ်ာ္ေပးေဆာ့တဲ့” လူေတြတြက္၊ ” ထမင္းထုတ္ဟင္းထုတ္” လို့ သေဘာထားၾကတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္အတြက္၊ ကိုယ့္ရဲ့ ပါဝင္ႀကိဳးပမ္းမွုကိုအသိအမွတ္မျပဳၾကတဲ့ အသိုင္းအဝိုင္းအတြက္ကၽြန္ေတာ္တို့ ဘယ္ႏွႀကိမ္ကစားေပးခဲ့ရၿပီလဲ၊

ခြန္အားေတြ၊ေခၽြးစက္ေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ား ေပးဆပ္ခဲ့ရၿပီလဲ။

ေျပးရင္း ကစားရင္း ေမာလာလို့ ခဏနားခ်ိန္မွာ စဥ္းစားၾကည့္ၾကပါဦး။

Credit – နီကိုရဲ

Kyaw Swer Oo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here